Що таке брендування

Брендування – це один із варіантів напрямків реклами, що прагне покращити імідж компанії за рахунок застосування рекламної інформації на різних виробах (одяг, аксесуари, офісне приладдя). Індивідуальність та запам'ятовуваність – основні завдання, які вирішуються брендингом.




Image

Друк на одязі

Сувенірна продукція та реклама на текстилі давно стало для бізнесу одним із затребуваних напрямків. Яскрава кепка чи футболка з логотипом допоможуть швидко розрекламувати ваш бренд чи торгову марку. Головне – правильно вибрати спосіб нанесення.


Види друку на тканині, які ми використовуємо:

- Шовкотрафарет (шовкографія);

- Термоперенесення або термодрук (термотрансфер);

- Цифровий друк (прямий).







Вишивка, шеврони, нашивки

Вишивка - це один із найнадійніших і довговічніших методів брендування одягу та текстильних аксесуарів. Завдяки такому методу можна робити спецодяг відомим і оригінальним. Вона радуватиме не лише клієнтів, а й самих співробітників.


Також цікавим варіантом будуть шеврони та нашивки. Адже зараз їх використовують не лише воєнізовані структури, а також спортивні та байкерські клуби та інші спільноти.





Image


Image

Брендинг рекламних сувенірів

Популяризувати бренд можна різними способами, але один із простих буде – реклама за допомогою рекламних сувенірів. Сувенірна продукція з логотипом – це продукт, який можна виготовити багато екземплярів та легко розповсюджувати. Такий сувенір не викличе бажання в одержувача викинути його (як буває з паперовою рекламою).


Види брендингу рекламних сувенірів:

- УФ-друк;

- Сублімація;

- Гравіювання;

- Тамподрук








Брендування

Скориставшись послугою нанесення логотипу, назви продукту чи слогану в нашій компанії «PromoHit», ви отримаєте ефективне брендування вибраного товару та збільшите рівень продажу.


Ми наносимо брендування на:


Переваги послуги:

  1. Брендований одяг, аксесуари, офісне приладдя виділять статус компанії, бренду, підприємства, серед конкурентів, зробивши його унікальним;
  2. Чудовий варіант реклами;
  3. Збільшує цінність компанії та просуває продукт чи послугу;
  4. Формує у потенційних клієнтах довіру;
  5. Надає бренду впізнаваності;
  6. Створює лояльність у клієнтів та співробітників компанії.
icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_email Написати на почту icon_callback Замовити дзвінок