Слово "мерч" (merch) - це коротке слово з англійської "merchandise" - "товар, продавати, торгувати". У минулому музичні гурти з Великобританії та США почали створювати для своїх фанатів футболки, толстовки з назвами своїх гуртів – так і розпочалася історія мерчу. Після музикантів підхопили таку ідею великі компанії та бренди з різних сфер, адже вони зрозуміли, що створювати речі зі своїм логотипом, слоганом — це вигідно.
У наш час «мерч» називають будь-яку продукцію із символікою бренду чи компаній, популярної особи. Сучасний мерч - це може бути, що завгодно, а саме, різноманітна продукція, яка підходить до трьох вимог: корисність, невеликий розмір та доступність за ціною.
Чому мерчі вигідні компаніям?
Корпоративний мерч – це брендовані сувенірні товари, які мають привабливий дизайн та витримані у фірмовій стилістиці компанії. Сьогодні майже всі бренди та компанії мають особисту символіку у вигляді логотипу або слогана. Для розширення та популяризації бренду оптимальне рішення – це використання власного мерчу. Корпоративний одяг дозволить компанії сформувати свій індивідуальний образ, що вигідно відрізнить організацію від конкурентів. Людина з мерчем стає живою рекламою!
Створи свій корпоративний мерч у PromoHit
У каталозі представлений великий вибір продукції. А саме записні книжки та ручки, термочашки, термоси та пляшки для води, зарядні пристрої (павербанк), флешки та брелоки з печаткою. Але, якщо блокноти, ручки, powerbank та чашки – це речі персонального та офісного використання. То мерч який об'єднує людей в єдину команду - це футболки, футболки-поло, лонгсліви, толстовки, худі, світшоти, а також рюкзаки та екосумки.
Великий вибір продукції для створення вашого корпоративного мерчу в нашому інтернет-магазині PromoHit.