Промо футболка - це один із популярних видів рекламного одягу в PromoHit

Сьогодні футболка визнана елементом поп-культури, тенденцією моди та способу життя, яка була прийнята у маркетинговому та рекламному просторі.

Справді, не можна забувати про вплив фірмових подарунків та одягу як частини стратегії брендингу як для внутрішніх, так і для зовнішніх комунікацій. Вони можуть бути включені до корпоративного фірмового одягу для зміцнення командної роботи та підвищення морального духу співробітників. У рамках тактики просування чи рекламної кампанії їх можна розповсюджувати серед потенційних клієнтів, споживачів та широкої публіки, щоб впливати на намір зробити покупку, підвищувати впізнаваність бренду та сприяти сприйняттю продукту.

Ця недорога, тонка, але переконлива стратегія зазвичай дає ефективні та успішні результати завдяки її прийнятності та стійкості. Фірмові товари можуть існувати в багатьох формах, починаючи від термокружок, канцелярського приладдя, рюкзаків і закінчуючи толстовками, кепками, вітровками, але найбільш поширеною формою повинні бути футболки

Хочете знати, чому фірмові чи рекламні футболки сьогодні є найпопулярнішим, прийнятим та заохочуваним рекламним подарунком і як правильно його вибрати?

Тоді починаємо:


Що таке рекламні чи промо футболки?

Рекламні футболки - це невід'ємна форма рекламного одягу, який добре впізнають і носять велику кількість людей навколо вас. Цей одяг являє собою футболки, розроблені на індивідуальне замовлення, або персоналізовані для людини, організації, або брендовані для компанії / бізнесу. Основними атрибутами, які ви знайдете на промо-футболці будуть слова, художні малюнки, зображення або логотип компанії.

Промо-футболка також може представляти фірмові товари, які можуть асоціюватися з брендом, організацією чи особистістю (зазвичай зі знаменитістю чи громадським діячем) та являти собою особистий мерч. Вони можуть бути додатковим джерелом доходу та фінансової підтримки, якщо вони поширюються у вигляді ліцензованого роздрібного одягу дистриб'юторами в певному місці, по всій країні і навіть у всьому світі.



Чому рекламні футболки є гарною рекламою?

Рекламні футболки часто називають "ходячими рекламними щитами". Як рекламний одяг вони дуже важливі для надання імпульсу політичним кампаніям, підтримки продукту, збільшення продажів та повторення бачення/місії компанії.

Промо-футболки є невеликими, але практичними рекламними подарунками, які використовуються в рекламних кампаніях, оскільки вони пропонують широкий спектр можливостей брендингу для друку рекламних повідомлень і дизайну. Зазвичай вони схвалюються і приймаються публікою з великим ентузіазмом, особливо якщо вони розповсюджуються у вигляді роздаткових матеріалів або додаються як бонусні предмети до покупки.

Рекламні футболки - це класичний та непідвладний часу фірмовий товар. Вони довговічні, тому що ніколи не вийдуть із моди, а деякі навіть можуть згодом вважати їх вінтажними. Тому бренди створюють рекламні акції своїм клієнтам та потенційним клієнтам, щоб вони відчували себе комфортно, домагаючись плідної активації та утримання клієнтів за низьких витрат.

Промо-футболка хороша для початку розмови та розширення охоплення в соціальних мережах як економічно ефективна стратегія брендингу. Таким чином, компаніям та брендам не слід недооцінювати результати, які може принести рекламний одяг, такі як збільшення прибутку, підвищення впізнаваності бренду та розширення охоплення клієнтів.

Крім того, промо-футболки хороші для фірмового корпоративного одягу, щоб поділитися ціннісною пропозицією, підвищити робочу культуру та ентузіазм серед членів команди та співробітників компанії. Таким чином, це ефективно надає місію та бачення команді.


Як вибрати хорошу рекламну футболку?

Хороша рекламна футболка повинна бути здатна досягти ваших маркетингових цілей, залишивши незабутнє враження на вашу аудиторію.

Визначальними факторами вибору є довговічність та зручність використання, які зазвичай залежать від кольору, дизайну, типу матеріалу, текстури, ваги та якості швів. Найбільш переважним матеріалом зазвичай є бавовна, тому що це натуральний матеріал, зручний у носінні, що підходить для більшості кліматичних умов, простий у носінні та догляді.

Нарешті, гарна рекламна футболка повинна мати 4-х шаровий комір, посилені шви в області горловини та плечей, щільне оздоблення рукавів та боковий шов. Переконайтеся, що ви вибираєте хороші рекламні товари як відповідні варіанти, які мають хорошу якість, але повинні бути доступними.



Які футболки для друку краще вибрати?

На нашому ринку багато виробників та дистрибуторів футболок та рекламних футболок, щоб дати вам те, що ви хочете, але ви повинні мати можливість вибрати футболки найвищої якості до підготовки до виробництва вашого брендингу та розпізнати їх після виробництва.

Навіть якщо ви обмежені бюджетом, варто надавати перевагу якості, а не кількості, особливо якщо це буде фірмовий корпоративний одяг. Рекомендуються 3 тканини: бавовна, поліестер та змішані матеріали.

100% звичайна або 100% кільцева бавовна рекомендується для трафаретного та цифрового друку з якісно пофарбованого полотна.


Які футболки для вишивки найякісніші?

Крім друку, вишивка також є гарною технікою для брендування футболок для бізнесу чи персоналізованих товарів. Вишивка включає мистецтво прикраси матеріалу шляхом створення декоративних візерунків за допомогою машинної вишивки з використанням ниток.

Футболки Stedman та JHK — найкращий вибір для друку та вишивки, тому що вони відмінної якості та пропонують широкий спектр можливостей для вишивки.


Який колір футболки продається найчастіше?

Цікаво, що колір відіграє важливу роль, оскільки він може або покращити або саботувати ваші маркетингові зусилля. Оскільки ви хочете досягти своїх маркетингових чи рекламних цілей, завжди краще вибрати кольори, які продаються найбільше, особливо при настроюванні футболок для індивідуального ділового одягу або роздрібної торгівлі.

Дослідження показали, що нейтральні кольори, такі як чорний, білий, коричневий та сірий, продаються найкраще, тому що вони широко поширені, купуються та носяться великою кількістю населення. Ці нейтральні кольори забезпечують гарний фон для вашого логотипу, малюнків, друку та вишивки. Ці кольори також стильні, модні, універсальні та зручні в носінні.

Чорний - відмінний вибір, оскільки він відображає безліч рис та значень, з якими споживачі можуть несвідомо асоціювати себе та віддавати перевагу купувати. Ці риси включають впевненість, контроль, силу, дисципліну, незалежність, свавілля, силу та інтелект. Інші кольори, такі як коричневий, білий та сірий, також популярні та поширені як вибір для рекламних футболок.

Таким чином, вибір кольору футболки має вирішальне значення перед виготовленням та друком, якщо ви хочете успішно вплинути на рішення вашого клієнта чи співробітника та стимулювати ентузіазм за допомогою фірмового корпоративного одягу.



Яка вага у футболки рекламної якості?

Оскільки колір та якість визначають вибір футболок, слід враховувати і вагу виробу. Вага футболки вимірюється у грамах на квадратний метр, що відповідає щільності тканини.

Вага футболки гарної рекламної якості має становити від 150 до 180 гр/кв.м. Це відповідний діапазон, який гарантує, що футболка не буде надто тонкою чи щільною, що вплине на її довговічність. Якщо фірмова футболка дуже тонка, вона може легко рватися, схильна до усадки, легко вицвітає, стає прозорою і, зрештою, користувач або споживач відмовляються від неї.

З іншого боку, якщо фірмова футболка занадто щільна, її не носитимуть часто, тому що споживач легко потітиме в спекотні дні, що зробить її незручною для носіння. Таким чином, для активних споживачів та широкої аудиторії рекомендується 150 – 155 гр/кв.м. для роздрібного продажу та роздачі на рекламних заходах, а для вашого фірмового корпоративного одягу рекомендується вага 160 – 180 гр/кв.м.

Оскільки збільшення ваги також впливає на ціну футболки, завжди краще вибирати виріб 155 гр/кв.м. Крім того, ви повинні знати, що колір та тип матеріалу можуть впливати на вагу футболки. Фарбування збільшує вагу виробу, а футболки з бавовни роблять її легшим та м'якшим.


Чи є персоналізовані футболки ідеальним рекламним подарунком?

Індивідуальні чи фірмові футболки – ідеальний рекламний подарунок. Ці рекламні предмети легко створювати, вони економічні, популярні і можуть допомогти вам досягти важливих результатів у вашій маркетинговій кампанії. Завдяки своїй популярності їх можуть носити ваші співробітники і все, що робить їх амбасадорами бренду, де б вони не знаходилися і куди б вони не пішли, навіть якщо вони не підозрюють про це.

Це продумані та корисні подарунки, які будуть високо оцінені та сприйняті з великим ентузіазмом, що допоможе вам успішно донести ваше повідомлення про бренд. Оскільки персоналізація продукту – найкращий спосіб поділитися поточними цілями компанії, ці рекламні футболки можуть дати вам необмежене охоплення та високу видимість за низьких витрат.

Переважно вони є гарним рекламним продуктом для залучення, конверсії та утримання цільової аудиторії. Крім того, їх можна використовувати як магніт продажів для підвищення впізнаваності бренду, прискорення продажів, розвитку відносин зі співробітниками, клієнтами, замовниками та зацікавленими сторонами. Ви навряд чи помилитеся, обравши персоналізовану футболку як індивідуальний діловий одяг.


Де придбати рекламні футболки?

Тепер ви повністю розумієте цінність рекламних футболок і той вплив на вашу маркетингову стратегію для вашого бренду або бізнесу.

Таким чином, ви можете розглянути PromoHit (провідна компанія з надання рекламного одягу та рекламних товарів) як ідеальне рішення, щоб надати вам якісні рекламні футболки, рекламні подарунки та інший корпоративний фірмовий одяг за доступними цінами.

Чи готові ви зробити свою футболку? Бажаєте зробити вибір залежно від вашого бюджету та переваг, ви можете залишити заявку на брендування.

Таким чином, промо-одяг та фірмові футболки нікуди не подінуться і заохочуються як частина ваших рекламних зусиль у рамках стратегії брендингу, маркетингу та реклами для досягнення вашої бізнес-мети. Крім того, обов'язково враховуйте колір, якість, тип тканини, розмір та вагу перед друком на ваших рекламних футболках.

Якщо ви зацікавлені у створенні власного мерча, пропонуємо ознайомитися з нашою статтею про мерч і кому він потрібен.

553
icon_viber Viber icon_teleg Telegram icon_email Написати на почту icon_callback Замовити дзвінок